מעוניינים לצאת לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת בצפון? מחפשים מלון רומנטי ומפנק במיקום מרכזי בצפון? ובכן, כדי לתכנן חופשה קסומה ומהנה בצפון המדינה כדאי להתמקד באזור הגליל המערבי, ולאחר בחירת המלון קל יותר ליצוק תוכן לחופשה, ולבחור אתרים בהם מעוניינים לבקר ומספר אטרקציות בהתאם להרכב המשפחתי וההעדפות האישיות.

אזור הצפון מציע נופים קסומים ואווירה פסטורלית ייחודית, במהלך החופשה כדאי לטייל בשמורות הטבע היפות, במיוחד כעת כאשר הזרימה בנחלים חזקה ומרגשת, ומומלץ לנצל את הזמן ולבקר באתרי מורשת מעניינים, באתרים היסטוריים חשובים, במרכזי מבקרים ועוד. כמו כן, חשוב לבחור אטרקציות המתאימות לכל הגילים, בהתאם להרכב המשפחתי שלכם, לכן כדאי לשלב בין אטרקציות המתאימות לילדים לבין סיורים וטיולים המתאימים לכל המשפחה, וכמובן כדאי גם לבלות במלון האיכותי המציע מתקני נופש ופנאי ואווירה קסומה ומרגיעה.

מלון או צימר בצפון?

כמעט כל משפחה המתכננת חופשה באזור הצפון שואלת את השאלה – מה עדיף, מלון או צימר בצפון? ובכן, אין תשובה החלטית כיוון שלכל משפחה יש מאפיינים שונים, אך ברוב המקרים כאשר מתכננים חופשה מפנקת במיוחד, אין כמו מלון בוטיק בגליל המערבי, מלון המשקיף לעבר נוף מרהיב ועוצר נשימה, ומציע מיקום מרכזי ונוח להגעה, חדרים מעוצבים במבנה אבן עתיק, מתחם ספא ובריכה הפועלת בעונה.

מלון ספא איכותי בצפון מציע את התנאים המושלמים לחופשה משפחתית או לזוגות הרומנטיים, יש מספר מלונות מומלצים באזור ראש פינה, הר כנען וצפת העתיקה, לכן כדאי לקרוא אודות המלונות, להתרשם מהחדרים וממתקני המלון באתרים השונים וכדאי לקרוא חוות דעת של גולשים כדי לקבל החלטה היכן ללון בחופשה בצפון.

בחירת המלון משפיעה על האטרקציות בהם תבקרו בצפון, לכן כדאי לשים לב למיקום המלון, ומומלץ לבחור מקום נוח להגעה המציע חניה בשפע וגישה מהירה לכבישים ראשיים. כאשר בוחרים מלון בצפון חשוב להתייחס גם לעיצוב הכללי, לאבזור החדרים, לרמת האוכל, וכמובן כדאי להשוות מחירים ולחפש מבצעים. הלינה במלון מבטיחה חוויית אירוח נעימה עבור כל המשפחה, בבוקר זוכים לארוחת בוקר עשירה, ולאחריה אפשר לבלות במתקנים השונים שהמקום מציע, לטייל ברגל בסביבה או לצאת עם הרכב כדי להגיע לאטרקציות השונות באזור.

אטרקציות מומלצות לנופשים בצפון

אזור הצפון מציע שפע אטרקציות לכל המשפחה, כדאי להקדיש לפחות חצי יום לביקור באגמון החולה. מומלץ להצטרף לסיור מודרך ברחבי השמורה הקסומה, יש מספר מסלולים בפארק, וניתן לטייל במקום באמצעות רכבים חשמליים, אופניים או בעגלת מסתור מיוחדת.

בנוסף, כדאי לבקר בחוות בת יער ולצאת לטיול רכיבה על סוסים בחיק הטבע, המקום מציע מתחם גדול ובו פארק חבלים, פיינטבול, באולינג מיוחד בטבע, מתקני שעשועים ומסעדת בשרים ידועה.

כדאי לבלות עם הילדים במתחם הקארטינג בריחאניה, לסייר בסמטאות צפת העתיקה, ליהנות מהאווירה הקסומה בראש פינה, ליהנות מיום כיף בצוק מנרה ואפשר לשלב גם טיול ג'יפים או טרקטורונים לכל המשפחה, וכמובן אין לוותר על טיול רגלי בשמורות הטבע באזור.   

 

תגיות: