אתם מרגישים שאתם עובדים יותר מידי קשה בזמן האחרון? רוצים לנצל את החגים, או אולי את "אחרי החגים" כדי לנוח? אם כך, בהחלט אפשר להבין אתכם כי אין אדם שיכול להיות עסוק כל הזמן רק בעבודה. חופשה יכולה לעשות טוב לכל אחד מאיתנו, בין אם מדובר על חופשה משפחתית ובין אם מדובר על חופשה שאליה יוצאים רק עם בן או בת הזוג. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע גם אתם רוצים לעשות הכול כדי למצוא את הצימרים המתאימים ביותר, וכדאי שתחליטו תחילה על היעד. האם שוב אתם רוצים לנסוע לרמת הגולן? או אולי לאזורים מרהיבים בנגב? האמת היא, שאם אתם מחפשים מקום שיהיה רומנטי, מפנק ויפה במיוחד, הרי שהגיע הזמן לחשוב על צימרים בצפת. צפת זו עיר שהקדושה בה מדהימה, דבר שמוסיף גם הוא לאווירה המפנקת שממנה ניתן ליהנות כשיוצאים לחופש. טיול ברחובות הקסומים והעתיקים של קרית האמנים או סיור במוזיאון בית המאירי שממוקם בתחתית העיר העתיקה - זו חוויה מרתקת ומיוחדת במינה.

מה אוכלים בזמן הנופש?

מעבר לכך שאתם בוודאי רוצים למצוא צימר שתיהנו לנפוש בו, כדאי יהיה גם לחשוב על החלק הקולינרי של החופשה. מה אתם מתכוונים לאכול והאם האוכל הוא חלק מההנאות בחופשות בעיניכם? כדאי לדעת שבדרך כלל כאשר שוכרים צימרים רומנטיים בצפת אפשר ליהנות, בין היתר, מהעובדה שהצימרים כוללים מטבח, כך שאם אתם אוהבים לבשל תוכלו לעשות זאת בקלות. מצד שני, אם בחיי היום יום אתם בדרך כלל מבשלים ולכן בחופשה אתם לא רוצים אפילו לחשוב על זה, כדאי יהיה לקחת בחשבון את האפשרות של אוכל בחוץ. צפת זה מקום שהולך ומתפתח עם השנים כך שאין ספק שהיום תוכלו ליהנות ממסעדות טובות במהלך ימי החופשה שלכם וכל מה שעליכם לעשות זה לבחור את המסעדות שמוצאות חן בעיניכם יותר. הכנו לכם רשימה של המסעדות המומלצות באזור צפת.

כמה עולים הצימרים?

איך אפשר לדבר על חופשה בצפת ולא לדבר על המחיר? הרי כולנו יודעים שלמרות הרצון הטוב להתנתק ולנוח, אנחנו עדיין צריכים להתמודד עם מימון החופשות האלה ולא תמיד זה כל כך זול. החדשות הטובות הן שהיום ניתן למצוא צימרים רומנטיים ומפנקים במיוחד בצפת במחירים נוחים, אז למה לא? ראשית, יש מבצעים טובים של הרגע האחרון ושנית, אם תשוו מחירים תוכלו לראות צימרים מפנקים בצפת שלא עולים המון. יש רמות אירוח שונות ובכל צימר מחכה לכם משהו קצת שונה, כי יש מקומות שבהם האירוח כולל ג'קוזי, בריכה פרטית ועוד פינוקים אחרים. לכן ההמלצה שלנו היא לבדוק את הדברים לעומק, להשוות בין האופציות השונות ורק כך לדעת איזה  צימר יענה לכם על הציפיות. צפת זו עיר שתוכלו ליהנות בה משילוב של אווירה טובה, נופים יפים  ואוכל נהדר כך שאין ספק שאחרי החופשה הקרובה שלכם במקום אתם תחזרו עם טעם של עוד.  

תגיות: