יום האהבה נחשב לחגיגה עבור זוגות רומנטיים, שרק מחכים להזדמנות לבלות זמן יחד. עבור הורים רבים, המועד הזה הופך לעיתים לזמן היחיד בשנה, בו הם מרשים לעצמם לקחת חופשה מהכול, ולהיות רק הם בנופש במקום שקט, ללא הילדים. אין כמו לילה בצימר בשביל לחגוג את האהבה ולהחיות אותה, כאשר מתאפשר לכם סופסוף ליהנות עם בן או בת הזוג ביחידות, בלילה שהוא רק שלכם.

נופש גלילי עם נוף קסום במירון

לילה בצימר במירון לכבוד יום האהבה הוא הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות לזוגיות שלכם. מירון ידועה בעיקר בתור המקום אליו אנשים עולים לרגל, בכדי לחגוג בל"ג בעומר באזור הקבר של רבי שמעון בר-יוחאי הנמצא במקום. אך כדאי לדעת שבמירון נמצאים גם כמה מן הצימרים היפים והמפנקים ביותר בארץ, בהם תוכלו להתארח לנופש קסום באווירה מיוחדת שאין בשום מקום אחר.

כיצד לבחור צימר במירון?

במירון קיימים צימרים מסוגים שונים, כאשר ההבדל הוא במספר מקומות הלינה הנמצאים בצימר וכן בתכולתם. חשוב שתבררו מול בעלי המקום מה הצימר מכיל בדיוק, על מנת שלא תתאכזבו. אם אתם מהמגזר הדתי, תשמחו לשמוע שהצימרים נמצאים במושב דתי ובית הכנסת איננו רחוק. אך בררו לגבי אביזרים שחשוב לכם שיימצאו בתוך הצימר, בפרט אם בחרתם להגיע בסוף שבוע. פלטת שבת, מיחם, כיורים נפרדים- מומלץ שתכינו מראש רשימה של שאלות, וכך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם בצימר שיענה על כל דרישותיכם. לחופשה רומנטית מומלץ לבחור בצימר מבודד יחסית, שיאפשר שהייה בריחוק ממשפחות אחרות, ועם בריכה או ג'קוזי פרטי בהם תהנו מטבילה ללא הפרעות.

מה אפשר לעשות מחוץ לצימר?

גם אם התכוונתם להישאר בתוך הצימר ולהתכרבל ביחד יומיים שלמים, מומלץ לכם בכל זאת לנצל את העובדה שכבר נסעתם לצפון- וליהנות מכל מה שיש לאזור להציע. סביב מושב מירון, בו נמצאים הצימרים היוקרתיים, תוכלו לטייל במגוון מסלולים נפלאים ולהפוך את הנופש הרומנטי שלכם לכיפי עוד יותר. תוכלו לערוך פיקניק בשדה, לערוך טיולי ג'יפים או לרכב על סוסים- במקום קיימות מספר אטרקציות מעניינות, וכך תוכלו לעבור ביחד עוד כמה חוויות מעניינות לכבוד יום האהבה.

תגיות: