5 רעיונות לימי כיף בגליל הכוללים לינה בבתי מלון באזור

מעוניינים לצאת לנופש משפחתי או חושבים על אירוע חברה? כדאי לכם לשקול לקפוץ לאיזור הגליל. המרחבים הירוקים שניתן לראות למרחקים, האווירה הכפרית והשמים התכולים מעל, כל אלה יכולים לשבור את השגרה במיוחד לעירוניים שבכם.

חברות רבות מציעות גם ימי כיף לקבוצות, וישנן פעילויות שאכן הרבה יותר כיף לעשות בקבוצה, כמו יריה משותפת בפיינטבול (הרבה יותר כיף לשחק עם אנשים שמכירים מאשר עם זרים), וביקורים באתרים המציעים ספורט אתגרי במקום. העובדה כי הגליל שופע במפלים ונחלים הופכת אותו למרכז מצוין לפעילות הקשורה במים.

1. צוק מנרה

האטרקציה הראשונה שנציג בפניכם נמצאת בצוק מנרה שממוקם בגליל העליון על רכס הנפתלי. מדובר על פארק אקסטרים מדליק שנמצא "על הגובה" ומשקיף על נוף קסום שכולל את הרי הגולן, עמק החולה הצבעוני, מצוקים תלולים ועוד. ההגעה אל הפארק מתבצעת באמצעות רכבל ארוך מאוד שבסופו תגיעו אל מגלשות הרים, רכבת, מסלולי טיולים, ירי בחץ וקשת, סנפלינג, קירות טיפוס וכו'. אם אתם רוצים להעלות לעצמכם את הדופק – מדובר על טיול מצוין למשפחה או מתאים כאחד הפעילויות בימי כיף לקבוצות.

2. נחל צלמון

נחל צלמון נמצא בין הגליל העליון והגליל התחתון וזורם בכל השנה. מסלול הנחל אינו מעגלי ואורכו כ – 3 קילומטרים. המסלול יפגיש אתכם עם בריכה שנמצאת תחת עץ אלון ליד סלע גדול ובהמשך תוכלו לראות מפל מים חביב. הטיול מתאים במיוחד לחודשי הקיץ.

3. טיול טרקטורונים

טיול טרקטורונים במושב יערה שנמצא בגליל המערבי יאפשר לכם ליהנות מחוויית אקסטרים מהנה – לנסוע בין הגבעות, הנחלים והיערות, לצפות על הים התיכון ולהכיר את נופי הגליל מקרוב ותוך כדי תנועה.

4. פיינטבול

פיינטבול הינו פעילות מרגשת שדורשת שיתוף פעולה, שאפתנות, חשיבה אסטרטגית, עבודת צוות ועוד. בזירת הפיינטבול שבגליל המערבי תוכלו לשלב בין טבע, צבעים ואקשן. האתר שומר על כל כללי הבטיחות – מצוייד באמצעי מגן איכותיים ועובד תחת פיקוח. מדובר באתר חובה בכל יום גיבוש לחברה או ימי כיף לקבוצות.

5. קיאקים

קיאקים בכפר בלום, קיבוץ שנמצא באצבע הגליל הינם אטרקציה אהובה ומרעננת. המקום מכיל כלי שיט רבים, צוות מקצועי, מדשאות, שולחנות, שירותים, מקלחות, חניה, אוטובוסים ממוזגים ועוד כך שתוכלו ליהנות לאורך כל הפעילות. לאחר הבילוי תוכלו לעשות פיקניק בשטח הפתוח ולהשביע את רעבונכם.

ימי כיף לקבוצות שכוללים שינה: מגוון בתי מלון באזור הגליל – רק תבחרו!

לסיכום, ימי הכיף המגוונים הם דרך מצויין לנסות משהו חדש,  ומאפשרים לכם להתנתק מחיי היום יום יחד עם חברים, בני משפחה, קבוצות עובדים ועוד. אם תרצו לשדרג את החוויה תוכלו ללון באחד מבתי המלון הרבים שנמצאים באזור הגליל ולחזור הביתה לאחר שינה מתוקה ומילוי מצברים, אפשר להזמין מראש מספר לילות באותו המקום, או לעבור מאטרקציה לאטרקציה באיזור וללון במלונות שונים בכל לילה, הסמוכים לאטרקציות אותן תבקרו בבוקר.

תעשו חיים!

 

תגיות: